Gildia +++Zakon Mroku+++

Strona Domowa Gildia: +++Zakon Mroku+++

Ogłoszenie

Ogłoszenie:Nowy moderator forum: Tukan!

Zasady Forum

REGULAMIN:
1. Ogólne
* Każdy użytkownik wraz z rejestracją akceptuje poniższy Regulamin Forum.
* Nieznajomość Regulaminu Forum nie zwalnia z odpowiedzialności karnej (patrz pkt. 5)
* Personel forum zastrzega sobie prawo do cenzury i blokowania użytkowników w przypadku nieprzestrzegania zasad (dotyczy zamieszczonych postów, profilu użytkownika oraz prywatnych wiadomości)
* Obowiązującym językiem na Forum jest tylko język polski.
* Administracja Forum zastrzega sobie prawo do zmian regulaminu podczas działania forum. Wszystkie zmiany zostaną wprowadzone z min 48h wyprzedzeniem, a użytkownicy zostaną o tym poinformowani w dziale Ogłoszenia>Forum
Niedozwolone jest:
* Zamieszczanie postów w imieniu zablokowanych użytkowników Forum.
* Nadużywanie guzika Zgłoś, poprzez klikanie przycisku pomimo, że nie zostały złamane Zasady Forum.
* Zamieszczanie dwóch lub więcej postów, przez jednego użytkownika, bezpośrednio pod sobą. W przypadku, gdy chcemy coś dodać do swojej poprzedniej wypowiedzi, używamy opcji Edytuj.
* Pisanie postów, których głównym celem jest zdobycie większej ilości zamieszczonych wiadomości.
* "podbijanie" wątków starszych niż 14 dni (zamieszczanie posta tylko po to aby temat znalazł się na pierwszej stronie). Obsługa Forum w uzasadnionych przypadkach ma prawo podbijać zamknięte tematy.


2. Treści Zabronione
W postach, profilach, avatarach i sygnaturach nie można zamieszczać treści:
* Wzywających do nienawiści i dyskryminacji na tle rasowym/religijnym oraz odnoszących się do ideologii totalitarnych jak np. faszyzm, nazizm.
* Zawierających linki referencyjne do gier on-line oraz innych serwisów. W przypadku www.gladiatus.onet.pl linki takie są dopuszczalne w całym profilu (np tekst wewnętrzny, sygnatura). Nie można ich umieszczać tylko w postach.
* Merytorycznie nie należących do danego wątku, czyli tzw. Offtop oraz treści nie posiadających żadnego sensu, mających na celu zaśmiecenie danego forum, czyli tzw Spam.
* Mających na celu drażnienie bądź obrażanie innych użytkowników. To samo tyczy się tzw "trollowania" tzn: pisania postów wyłącznie w celu irytowania innych ludzi bądź wszczynania awantur.
* Wulgarnych słów.
* Ograniczających się do pojedynczych słówek, np "fajnie". Należy w jakiś sposób poprzeć swoje zdanie, np.: "fajnie, bardzo podoba mi się sposób przedstawienia raportu wojennego".
* Zawierających Flood, czyli kilkakrotne powtórzenie tego samego słowa lub znaku, np: "plz plz plz plz plz" " Big Grin Big Grin Big Grin Big Grin Big Grin "
* Zawierających reklamy, bądź odnośniki do stron mających na celu doprowadzenie danego użytkownika do jakichkolwiek korzyści majątkowych.
* Propagujących piractwo komputerowe, w tym linki do cracków, warezów oraz stron je oferujących.
* Zawierających tzw. "drzewka z cytatów".
* Cytujące wypowiedzi naruszające Regulamin Forum


4. Obsługa Forum i Odpowiedzialność Użytkownika
Użytkownik może zarejestrować tylko JEDNO KONTO. Wyjątki są tylko dozwolone przez Administrację.
Administracja forum zastrzega sobie prawo do:
* blokowania/usuwania/modyfikacji kont użytkowników
* zamykania/usuwania wątków
* innych działań moderatorskich

bez podania wyraźnej przyczyny takiego działania.


5. Kary:
a) system kar
Obsługa forum dysponuje zintegrowanym z forum narzędziem, którym może udzielać ostrzeżenia - standardowe kary na forum. Użytkownik informowany jest o otrzymaniu ostrzeżenia poprzez Prywatną Wiadomość (PW) oraz poprzez odnotowanie ostrzeżenia w jego profilu na forum. Otrzymanie określonej ilości ostrzeżeń może doprowadzić do zablokowania konta użytkownika na forum.
* 1 ostrzeżenie = możliwy ban (stały lub czasowy)
* 2 ostrzeżenia = możliwy ban (stały lub czasowy)
* 3 ostrzeżenia = możliwy ban (stały lub czasowy)
* 4 ostrzeżenia = możliwy ban (stały lub czasowy)
* 5 ostrzeżenia = ban stały



W normalnych okolicznościach bana stałego otrzymuje się po otrzymaniu 5 ostrzeżenia. W wypadku dopuszczenia się wyjątkowo ciężkich przewinień może nastąpić to szybciej.

b) inne kary
* Upomnienie - najlżejsza kara, stosowana w przypadku niewielkich przewinień. Traktowana jest jak zwrócenie uwagi użytkownikowi przez moderatora. W przypadku ignorowania upomnień użytkownik może zostać ukarany ostrzeżeniem. * Blokada/usunięcie/przesunięcie posta lub wątku - standardowe działanie porządkowe na forum, które może być związane z nadawaniem ostrzeżeń. Ponowna zmiana/edycja postów ocenzurowanych bądź zedytowanych przed Moderatora będzie karana. * Zmiana/usunięcie/blokada avatara lub sygnatury - standardowe działanie porządkowe w przypadku użytkowników posiadających nieregulaminowe avatary lub sygnatury. Traktowane jako upomnienie. * Edycja profilu - działanie porządkowe w przypadku użytkowników, którzy umieścili niedozwolone treści wewnątrz swoich profili. * Ban na IP - kara nakładana w przypadku wyjątkowo ciężkich i wielokrotnych naruszeń regulaminu forum.



c) anulowanie ostrzeżeń
Obsługa forum może w przypadkach popełnienia pomniejszych wykroczeń dokonać anulowania nadanego ostrzeżenia. Anulowanie ostrzeżenia następuje w przypadku, gdy spełnione zostały dwa niżej wymienione warunki:
I) ostrzeżenie nadano z niżej wymienionego powodu:
* spam,
* offtop,
* nieregulaminowy avatar/sygnatura,
II) przez okres 3 miesięcy od czasu otrzymania ostrzeżenia, użytkownik nie popełnił innych wykroczeń, za które nałożono nowe ostrzeżenie.



6. Odwołania:

W przypadku odwołań od ostrzeżeń czy innych działań moderatora: w pierwszej kolejności należy skontaktować się z moderatorem, który nadał ostrzeżenie, lub podjął decyzję co do której mamy zastrzeżenia.
Jeśli nie uda się rozwiązać problemu w ten sposób to należy się skontaktować z administratorem.
W przypadku zastrzeżenia co do pracy Moderatora Forum, to analogicznie jak w przypadku skargi na moderatora: w pierwszej kolejności należy skontaktować się z samym zainteresowanym.
W ostateczności, przy zachowaniu w/w zaleceń, można odwołać się do Administratora Forum, którego decyzja jest ostateczna. Alternatywną drogą do odwołań i składania skarg na członków obsługi forum jest założenie wątku w dziale Skargi i Zażalenia
7. Zgłaszanie wykroczeń: W przypadku gdy użytkownik zauważy jakiekolwiek łamanie regulaminu forum, bądź regulaminu jednego z jego działów, powinien zgłosić to w jeden z następujących sposobów:
* Użyć przycisku Zgłoś, który znajduję się nad każdym postem. Wybrać moderatora przydzielonego do działu, w którym jest zgłaszany post, podać krótkie uzasadnienie zgłoszenia i wysyłać zgłoszenie.
* Wysyłać do moderatora zajmującego się danym działem PW, z informacją o problemie.

© Copyright by Patryk Kostrzewa.

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB 1.2.23
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.najlepszemotylki.pun.pl www.drahle.pun.pl www.fairytailpbf.pun.pl www.spoleczniak.pun.pl www.low.pun.pl